Thursday, August 11, 2011

Buat AdiK, KakaK, AbanG & SahabaT


Buat adik, kakak, abang & sahabat yang aku syg...

Saat ini, aku menyeru agar dikau menghargai orang di sekeliling kita..kukuhkan ikatan ukhwah, jalinkan dengan penuh kemesraan...ibubapa dan anak, abang kakak dan adik serta sahabat...

sungguh aku bersyukur punya sahabat dalam mengharungi liku2 perjuangan pengajian ini...biar mereka berbeda jantina, mereka aku sudah anggap ibarat keluarga aku di sini...Afiqah, Faiqah, Natasha & Adliyah...Terima kasih sahabat....biar org kata mcm2, janji kita senang dan bahagia utk bersahabat...xsemestinya lelaki perlu bersahabat dan berkawan dengan lelaki semata-mata...cuma dalam berkawan dan bersahabat ini kita jaga batasan syariahnya...

sahabat yang aku senang, di sini aku senang dgn si haikal mansor...lega ada juga yg dapat aku kongsi masalah sesama jantina...memahami dan menemani kita hendaknya...bukan ramai kawan kita dapat jadi sahabat, tidak ramai yg mahu tahu masalah kita, tidak ramai yang mahu dengar luahan kita...jika ada yg sudi itu maka bersyukurlah....kita ada sahabat sedemikian..

kawan yang menjadi sahabat dalam perjuangan JPP...

tak pernah untuk aku fikir, dalam berkerja dan menimba pengalaman ini, kita bisa menjalin ukhwah yang sangat rapat....beberapa teman dalam JPP (Fakhriah, K.Ila, K.Ika dll) antara teman yg senang untuk aku berbicara untuk menghibur hati dan bergurau senda...

buat adik2,
jika sy terasa ati lama tu fahamla...sy ni susah utk dipujuk oleh orang yg rapat yg ada buat salah walaupun kecik...walaupun sebenarnya kesalahan org tu xla teruk sangat....kalo org dengar pun alaaa...lecehnya, kecik, besa ja pon..semua org ada buat salah...maafkanlah dia..ye aku maafkan, aku xmarah.kecik ati saja tapi lamaaaaa..nk buat mcm ne..hahha...tu tandanya sy dh rapat dengan kamu...

buat kakak dan abang,
2011-abg Syed Yusri dh posting...kali ni giliran kakak2ku pulak...k.ain and kak Su'aidah @ Sa'odah..haha...dlu dowg rajin masak and aku rajin pau..haha..skang dowg sibuk dh..xde dh mcm tu...


apa2 pon sedarlah..ini semua memori dan kenangan....
ada kita anggap remeh namun ianya berharga...jangan sampai bilaorg tu dh tiada baru nk rasa rindu..mcm sy skang...rindu yang teramat mendalam kar arwah abah...dlu xnak nk sembang2, borak2 bergurau senda (cz abah senyap orgnya...)...skang barula terasa nk semua tu...LOVE U ALL....bertuah juga ada UPBAI di sisi setia menungguku....

No comments:

Post a Comment