Friday, September 2, 2011

Yang lain lebih mengerti dan empati

ermm...beginilah ceritera hidup manusia... sungguh pelbagai.... skripnya tidak sama antara satu dengan yg lain....

telah aku ceritakan sebelum ini serba sedikit skrip hidup yg telah aku lakonkan... dan saat ini, aku bersyukur walaupun yg sepatutnya lebih mengerti, memahami dan empati memainkan dan menjayakan watak mereka dengan baik tetapi sayangnya GAGAL... GAGAL dari segi nilai kemanusiaan (ada yg memahami dan membantu tp kuantitinya amatlah sedikit, semoga yg sedikit ini ikhlas menolong), tapi apa2 pon aku bersyukur ada watak sampingan di sisi aku plak yang menjiwai nilai2 tersebut...

sebuah keluarga di Kg.Raga, Yan, keluarga sahabat aku... namun aku dh amat akrab dengan keluarga itu. xingat dh bila ikatan itu mula terjalin. Mereka layan ak mcm keluarga sendiri... bukan dh mcm pon kadang2 tuh... sangat penyayang, mengambil berat, sedia berkongsi apa saja, boleh menjadi tempat kita bergantung harap...

aku amat bersyukur bertemu mereka di atas muka bumi ini...
insya-Allah... selagi hayat aku masih ada ini, sekiranya aku dimurahkan rezeki dan mencapai kejayaan suatu hari nanti, xkan aku lupa jasa mereka...

Doaku,
Semoga Allah sentiasa merahmati mereka, panjangkanlah usia mereka, murahkanlah rezeki kepada mereka, hindarilah mereka dari bala bencana...amin Ya Rabbal 'Alamin...

LOVE ALL OF THEM....:)

No comments:

Post a Comment